Bosh sahifa / / Rivojlanish strategiyasi

Rivojlanish strategiyasi

"DAVR BANK" XUSUSIY AKSIYADORLIK TIJORAT BANKINING 2018 - 2023 yillarga mo'ljallangan Rivojlanish strategiyasi

 

Strategik maqsadlar va ustuvorliklar

Bankning strategik maqsadi shaffoflik, barqarorlik, ishonchlilik va xizmat ko'rsatishning yuqori sifatining timsoliga aylanish, rivojlangan savdo tarmog'iga va mahsulot va xizmatlarning muvozanatli tarmog'iga ega universal va barqaror moliyaviy institut sifatida bank xizmatlari bozorida mustahkam mavqega erishish.

Ushbu maqsadlarga erishish uchun Bank quyidagi ustuvor vazifalarni hal qilishni rejalashtirmoqda:

   1) Barqaror o'sish. Bank kichik va chakana biznes segmentiga va mintaqaviy xizmat turlarini kengaytirishga alohida e'tibor berib, muvozanatli diversifikatsiyalangan o'sish rejasiga ega bo'lgan bank bozorida o'z ishtirokini kengaytirishni maqsad qilgan.

   2) Raqobat pozitsiyalarini kuchaytirish. Bank mijozlarni jalb qilish, mahsulotlarni yaxshilash va xizmat ko'rsatish sifatini oshirish uchun ichki va tashqi manbalardan samarali foydalanish orqali raqobatdosh ustunliklarni kuchaytirishni rejalashtirmoqda.

   3) Bankning kapitallashuvini oshirish. Bank dividend siyosati, xususan dividendlar kapitallashuvidan foydalanish orqali Bank kapitali uchun ortib borayotgan tartibga soluvchi talablarni qondirishga intiladi.

   4) Biznesning rentabelligini oshirish. Bank mijozlarga xizmat ko'rsatishning uzoq kanallariga o'tish orqali mavjud savdo kanallarining samaradorligini oshirish orqali savdoni ko'paytirishni rejalashtirmoqda. Foizli daromadlar bilan bir qatorda, bank foizlar va komission daromadlar tarkibidagi chakana tarkibiy qismni bosqichma-bosqich ko'paytirishni rejalashtirmoqda, bu kelajakda bankga daromadlarning yanada muvozanatli tuzilishiga ega bo'lishga va o'zgaruvchan iqtisodiy sharoitda moslashuvchan bo'lishga imkon beradi.

   5) aktivlar sifatini yuqori darajada ushlab turish. Bank o'z kredit portfelining yuqori sifatiga alohida e'tibor beradi. Shu maqsadda, Bank risklarni baholashda konservativ yondashuvdan foydalanishni va kredit monitoringi sifatini yaxshilashni rejalashtirmoqda. Chakana kreditlash sohasidagi xatarlarni minimallashtirish maqsadida, Bank o'z e'tiborini past darajadagi segmentlarga kredit berishga yo'naltirishni rejalashtirmoqda: Bank mijozlari, korporativ mijozlar xodimlari va Bankning sheriklari, shuningdek yaxshi kredit tarixiga ega mijozlar.

   6) Xarajatlarni boshqarish. Bank operatsion xarajatlarni optimallashtirish va operatsion daromadlarni ko'paytirish, shuningdek boshqarish va boshqarish tizimini yanada rivojlantirish orqali operatsion samaradorlikni oshirishni rejalashtirmoqda.

   7) oshkoralik va korporativ boshqaruv standartlarini ta'minlash. Bank ilg'or xalqaro tajribani hisobga olgan holda korporativ boshqaruv tizimini takomillashtirish ustida doimiy ish olib bormoqda.

   8) Kadrlar siyosatini takomillashtirish. Barcha darajadagi kadrlarni mustahkamlash uchun Bank inson resurslarini boshqarish tizimini (izlash, tanlash, o'qitish, ishlab chiqish, xodimlarni almashtirish va rag'batlantirish) rivojlantirishni rejalashtirmoqda.

   9) Brend xabardorligini oshirish. Bankning chakana va korporativ kreditlash sohasidagi raqobatbardosh mavqeini mustahkamlash, shuningdek mijozlar mablag'larini jalb qilish uchun brend xabardorligini oshirish kerak. Bankning brend pozitsiyasi taqdim etilayotgan xizmatlarning sifati (tezligi, mijozlarga qulaylik), narxlarni belgilash (individual yondoshishga asoslangan moslashuvchan shart-sharoitlarni ta'minlash), Bank logotiplaridan yanada faol foydalanish va korporativ identifikatsiyadan kelib chiqadi.